majjaeriksson

boxholm, fotovägg, helgplaner, fniss fniss

Kategori: Maja

Nu har jag nyss pratat med biblioteket i Boxholm. Jag såg nämligen på datorn att boken jag behöver finns där och jag ringde och frågade om jag kunde låna den fast jag inte bor i kommunen och det kunde jag. Så snart ska pappa och jag ta en tripp till Boxholm. Hahaha. Det blir trevligt det. :)

Nyss var jag ute och fotade. Jag har kommit på ett projekt. Jag ska göra en fotovägg. Jag ska sätta upp et typ på väggen. Får se om det blir på en gardinstång eller på någon slags skiva. På detta tyg ska jag sätta massa naturfoton från olika årstider. I olika storlekar. Jag tror att tyget ska vara svart. Här kommer några bilder som jag tog alldeles nyss och som är eventuella fotoväggssittare:










Det blir nog sketbra!

Något annat som kommer bli bra är den här helgen. Kolla bara:
- Idolkväll med Lollo ikväll
- Örebro med Ellen imorgon
- Bio med Moa på söndag

Wohooo!

Men nu ska pappa och jag till Boxholm! Hahaha. Det är så komiskt.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka underbara bilder! Låter som du har en toppenhelg framför dej! Ha det så bra:)

    2010-10-15 | 20:15:38
  • Moa säger:

    Vilka superfina bilder och vilken rolig idé med fotoväggen! det tror jag blir kalasbra! :)

    2010-10-20 | 15:40:18

Kommentera inlägget här: