majjaeriksson

Step Up m.m.

Kategori: Maja

Nu har jag varit och kört Step Up på Korpen. Det var kul. Jobbigt för kropp och huvud. Det var inte helt lätt (läs skitsvårt) att hänga med kan jag säga, men vi kämpade på. Moa och jag. Och på tisdag kör vi igen. Men då ska vi träna själva. Inget pass alltså. Känns bra detta!

Något mer som känns bra just nu är att jag inte ska till Örebro imorron. Nepp, denna vecka är det torsdag och fredag som gäller faktiskt. Imorgon är det hemmaplugg som gäller och så ska jag luncha med Anneli. Jag tror jag ska prova Strögets Taco Sallad! Hihi. Jag är hungrig.
Nu: Lite bilder som tagits idag:






En tråkig sak med morgondagen: Selma flyttar in till stan. :( Det kommer bli tomt utan henne!

Nu: Läsa bloggar.
Sen: Äta något.

Maja.

Kommentarer

  • Jasmine säger:

    Kanonfina bilder! du är en riktigt duktig fotograf. :D



    Svar: Tack för lyckoönskningen! Va roligt att du gillar garnet jag har köpt. Nu är det bara att hoppas på att jag lyckas sticka en gosig mössa och en snygg halsduk.



    Kram

    2010-11-07 | 20:31:09
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
  • Freja säger:

    Härligt! Ni kommer bli riktiga träningsnarkomaner ni två...;D (Välkomna i klubben)

    2010-11-08 | 18:05:30

Kommentera inlägget här: