majjaeriksson

Min allra bästa vän

Kategori: Maja

Detta inlägg vill jag tillägna min bästa vän. Mina damer och herrar... *trumvirvel*... Moa Wik!










Du är bäst!
Jag vet inte vad jag skulle göra eller hur jag skulle må om inte du fanns!
Och jag undrar hur jag hade det mina tre första veckor i livet när inte du hade kommit till världen än!
Det måste varit så jäkla tråkigt!
Men nu har du varit här hos mig på jorden i snart 20 år (det kan vi ju avrunda till iallafall...)
Tack för det och tack på förhand för alla år som är kvar!!
Du är bäst!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, hon är bäst och ni är nog dom finaste kompisarna!

    2010-11-10 | 17:06:39
  • Moa säger:

    TACK!!!! vad glad jag blir och vad gullig du är!! <3 Du är min allra allra bästa vän!!! vad vore vi utan varandra liksom?! KRAM

    2010-11-11 | 12:36:39

Kommentera inlägget här: