majjaeriksson

maja bjuder på lite "dagens"

Kategori: Maja

Dagens lunch: Pastasallad med tacofärs, till det: rabarbersaft. Göttgött!

Dagens onödiga fakta/chock: "80% av världens kvinnor och 50% av männen i världen tvättar händerna efter ett toabesök." Jag är i chock! Äckligt!!

Dagens träning: Spinning

Dagens (alla dagars) bästa vän: Moa Wik

Dagens insikt: Jag är nervös när jag pratar inför folk. Men jag har liksom accepterat det. Jag har accepterat min nervositet och det känns bra!

Dagens nästan-bus: På tåget hem fick jag plötsligt en väldig lust att peta gubben, som satt framför mig, i huvudet. Jag vågade dock inte.

Dagens foto:


Hoppas att ni mår fint bloggvänner!

Maja.

Kommentarer

  • kajsa säger:

    haha åh du skulle petat honom o huvudet! :)

    finfinfin bild! pusspuss

    2010-11-23 | 08:49:30
    Bloggadress: http://kattblues.blogg.se/
  • faster säger:

    Nu fick du mej att le stort!!hahaha go du är!!Kanske får du fler tillfällen ang bus me gubben:)Rofylld bild i vinter världen.

    2010-11-23 | 09:00:41
  • Jasmine säger:

    Rabarbersaft - va gott!

    Jag gillar dagens nästan-bus. xD

    Bilden är jättefin. <3



    Svar: Tack för din kommentar. Det känns skönt att inte vara ensam om att ogilla grupparbeten och muntliga redovisningar.



    Kram

    2010-11-23 | 19:47:00
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
  • Moa säger:

    Haha! Du är för skön! Och det är hedrande att bli utsedd till dagens bästa vän! <3 Tack! :)

    Jättefin bild med!!!

    KRAM

    2010-11-25 | 17:28:47

Kommentera inlägget här: