majjaeriksson

maja är på gott humör

Kategori: Maja

Jag sitter här och är stolt över mig själv! Varför? För jag har pluggat på så bra nu på kvällen och eftermiddagen. Jag har nog aldrig varit så effektiv!

Dagens två funderingar:
1. Tar det längre tid för håret att frysa om man har duschat varmt än om man har duschat kallt?
2. Finns det någon människa som frivilligt utsätter sig för att duscha kallt?

Dagens upptäckt av tråkigaste boken någonsin:
"1001 armbandsur från 1925 till idag"


HihiHohoHehe

Imorgon är det lunch med en annan gó vän som väntar och så Step Up med Moa på kvällen. Och självklart lite förberedelser för torsdag och Öret där. Niceinice!

Maja.

Kommentarer

  • F R I D A säger:

    hehehe jag brukar duscha i först jätte varmt vatten, sen jätte kallt, sen jätte varmt igen ^^



    -tack så jätte mycket, blir så glad :)

    2010-11-24 | 12:09:09
    Bloggadress: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här: