majjaeriksson

dream dream dream

Kategori: Maja

Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Jag sov länge idag.
Jag drömmer så konstigt.
Inte läskigt.
Inte typ overkligt.
Eller jo.
Lite.
Men det är mest bara massa personer.
I konstiga konstalationer.
Och konstiga situationer.
Jag tror att jag ska börja skriva ner vad jag drömmer.
Direkt när jag vaknar ska jag fatta pennan och skriva ner allt.
Så att det inte försvinner.
Fast på ett sätt vill jag att det ska försvinna.
Jag menar.
Jag kommer väl inte alltid drömma så här?



Idag är det plugg som gäller. Jag har två uppgifter till måndag... Men jag känner mig inte alls pluggig.
Klockan fem blir det spinning med MosGos. Jobbigt? Ja! Men kul? Ja!

Ha en bra torsdag allesammans!

Maja.

Kommentarer

  • toughts säger:

    sv: tack så jättemkt :) glad jag blir. allt brA? kram

    2010-11-18 | 11:04:15
    Bloggadress: http://toughts.blogg.se/
  • Moa säger:

    Ja det tycker jag du ska göra, värsta dreambooken! :) Typ som dataspelsvärlden you know!;)

    2010-11-18 | 14:41:07
  • e v e l i n a säger:

    sv: okej :)

    hur är det med dej då ? (:

    2010-11-18 | 17:02:16
    Bloggadress: http://evelinahakulinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: