majjaeriksson

bu och bä

Kategori: Maja

Hejsan. Idag kom Moa och hämtade mig klockan tio. Då begav vi oss till Korpen där vi köpte oss varsitt kvartalskort och så satte vi igång och tränade. Vi körde cykel och en annan rolig greja. Nästa gång ska vi köra något pass. Det kändes riktigt bra idag, skönt att vi har kommit igång!
När vi hade duschat begav vi oss till stan där vi lunchade på Ströget. Det var jäkligt gott och vi blev jäkligt mätta! Sen gick Moa på möte på Arbetsförmedlingen medan jag satte mig på bibblan och läste en god bok och sen skjutsade Moa hem mig. Tack för denna dag Moa! Verkligen tack! Det är tur jag har dig! :) <3

När jag kom hem tog jag en liten fotorunda:






Vad fin hösten är ibland!


Nu över till något mindre roligt. Vår lilla kisse Elvis är försvunnen. Vi vet inte var han är och vi saknar honom! Men det är som mamma säger; Han kan komma nästa vecka!
Men snälla ni håll tummarna för att han dyker upp snart och Elvis, om du läser det här; KOM HEM NU!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    åh va duktig du är o ha börjat träna...det skulle jag me behöva!!men oj var kan Elvis hålla hus??vi håller tummarna här att han snart kommer hem. Km faster

    2010-11-04 | 19:13:41
  • Freja säger:

    Stackars den som ska pilla bort kardborrar från Caputte... Duktiga Maja och Moa som tränar och Elvis! Gå genast hem till Sonnorp! Fast han verkar var en busig liten äventyrare så han dyker säkert upp snart ska ni se!

    2010-11-04 | 19:32:06
  • Moa säger:

    Hej! Tack själv för en allt! Hoppas verkligen att Elvis dyker upp!! jag håller tummarna!!

    2010-11-05 | 10:36:47

Kommentera inlägget här: