majjaeriksson

1111

Kategori: Maja

Kolla vad fint det var nedanför våran trappa igår:


Idag har jag varit i Örebro. Trodde att jag skulle vara hemma halv sex, men var hemma halv fyra. Skönt. Nu är vi klara med Textanalys och imorgon kickar vi igång Språkfärdighet. Jag tror att det är universitetet 13.15-15 som gäller... i så fall lämnar jag Motala halv elva och återkommer halv sex.

Hoppas att allt är bra med er! Och fortsätta gärna titta in här, det gör mig glad!

Och just det: Grattis Freja på din dag!

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh, tack för grattiset:) Känns hedrande att bli grattad på en så här fin blogg! Och vilken härlig trappa, såå mysigt!!

    2010-11-11 | 17:38:42
  • Jasmine säger:

    Riktigt mysig bild.



    Svar: Min förhoppning är att halsduken ska bli fin. :) Och ja, vintern är lång. I alla fall två månader lång.



    Kram

    2010-11-11 | 17:49:49
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: