majjaeriksson

skola, tandläkare, vackert väder och geografi

Kategori: Maja

Idag cyklade jag till skolan. Jag började åtta. Första lektionen blev lite drygt en halv lektion för sen var det dax att cykla mot tandläkaren. Där gick det bra. Jag hade inga hål. Dock behöver jag borsta lite bättre på vissa ställen, men det vet jag redan om, så har det alltid varit. :P Sen cyklade jag tillbaka till skolan och hade två relativt onödiga lektioner. Sen åt jag spagetti och köttfärssås och sen cyklade jag hem. Nu har jag varit hemma ett tag. Jag fick fotolust och här har ni resultatet:















Härliga va!? Det tycker jag. Men jag är verkligen i behov av en systemkamera!

Maja.

Kommentarer

  • Maja säger:

    Kul att jag skrev geografi i rubriken och sen inte dkrev något om det i inlägget. Det var inte meningen. Jag hade tänkt skriva att det är geografiprov imorgon, så att ni vet. ;)

    2010-05-11 | 13:02:19
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Fina bilder! Saknar sonnorp.. men snart kommer jag:)

    2010-05-11 | 14:19:50
  • faster säger:

    åh det är så fint i Sonnorp ser jag....du kan väl maila faster din om du ev har någon önskelista till din student.

    2010-05-11 | 15:36:33
  • Hedda säger:

    jättefina bilder! :D

    2010-05-11 | 16:13:29
  • mormor säger:

    Nu ser jag att det är VÅR i Sonnorp.

    Får nog ta mig dit med Selma.

    Mormor

    2010-05-12 | 12:10:54
  • Freja säger:

    Åh, så fiint! och gullvivor också, såna har vi inte i Blommis än, ni ligger steget före:)

    2010-05-12 | 19:09:53

Kommentera inlägget här: