majjaeriksson

Moset & Majset

Kategori: Maja

Igår var jag hos Moa. Det var sannerligen trevligt. Här kommer bilder:

En del av min present till henne var ett twistband:


Jaaa...


Bonzo försökte också, men han var inte lika bra som oss:


Det här fick jag av Moa:


Sen gick vi ut. "Här finns det massa djur, kolla!"


Haha, 19 år eller 5? ;)


"Nej, det gumpa in vatten!" och lite senare: "Jag kommer aldrig bli vuxen!"


Nej, vi kommer nog aldrig bli riktigt vuxna:


Tack för allt Moset!<3

Moa och jag är bäst. Tillsammans är vi verkligen helt oslagbara. Det ni!

Nu ska jag njuta av lördagen.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det är faktiskt sant!! Man kan inte ha så roligt som vi har! det bara är så.

    Hihi! Tack för en jättejätterolig dag!! :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    2010-05-09 | 19:27:40
  • Freja säger:

    Man blir alltid så GLAD av din blogg och nu skrattade jag faktiskt högt:D Ni är för goa ni två!! Ser ut som ni har haft det underbart bra!!

    2010-05-09 | 20:00:42

Kommentera inlägget här: