majjaeriksson

it's just me

Kategori: Maja

Hej igen. Idag är det lördag. Tiden i Tyskland är snart över. På måndag far vi hem till Sverige igen. Det känns bra. Jag har lite hemlängtan.

Haha, vet ni en rolig sak. Det finns inte något å i det tyska språket och alltså inte på detta tangentbord så när jag ska skriva å så måste jag kopiera bokstaven från en text någonstans och klistra in den här. Haha, kul va!?

Ni undrar säkert vad jag ska göra idag. Det finns inget planerat för hela gruppen så det är rätt öppet. Men vi ska kanske gå på bio och så ska vi lyssna på ett band som ska spela. Det blir säkert en bra dag!

Ha en bra dag!

Nästa gång vi hörs är jag nog i Sverige och slipper krångla med å:na. ;)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Roligt att höra att du har det bra!

    Vi ses när du kommer hem.

    Kram mormor

    2010-05-01 | 19:26:16

Kommentera inlägget här: