majjaeriksson

Ett godmorgon och några bilder

Kategori: Maja

Godmorgon. Jag sov rätt länge idag. Men så har vi ju förlorat en timme också, men ska det inte vara sommar ute nu då? Det ser ut som höst.

Här kommer lite bilder som togs igår:

Först ut denna mumsiga bild:


Gul tulpan:


Knäppa Gustav står på sin mamma:


Lilla Svea och i bakgrunden hennes mor:

Så de beter sig de små liven, allt för att vara med på kort. ;)

Elvis tyckte att det var sådär att det var kallt och blött på marken, men han trotsade sin rädsla och vågade sig ut.


Sen började det regna:


Och så började det porla i en liten liten bäck:


Jag tycker att det var rätt skönt att stå mitt i regnet och känna hur håret, jackan, byxorna och kameran blev blötare och blötare. Jag tror att jag har saknat regnet över vintern.

Idag ska jag plugga. Försöka plugga.
Imorgon är det måndag och skola.
Jag måste ta ett kort till körkortet snart, det har inte blivit av än. Visserligen gäller körkortstillståndet i ett helt år, men det känns lite onödigt att släpa runt på det och passet när man vill köra bil lagligt. Nej, så kan vi inte ha det. Jag får ta mig till en fotograf i veckan, så är det bara.

Njut av söndagen, det ska jag göra!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka underbara kort! Och vilka underbara små lamm! Jag blev dessutom glad när jag fick se att det faktiskt inte verkar vara så himla mycket snö kvar i Motala:)

    2010-03-28 | 11:32:50
  • Faster säger:

    Åh helt fantastiska kort!!!ha en bra plugg dag!!

    2010-03-28 | 12:35:08

Kommentera inlägget här: