majjaeriksson

Lamm

Kategori: Maja

Idag har två små lamm kommit till livet i Sonnorp. Det var Grållan som fick två små baggar runt klockan 18 idag. Bjuder på tre bilder, men är fullt medveten om att de inte är så fina. Jag ursäktar det med att säga: "Det är väldigt svårt att ta kort i stallet/ladugården p.g.a att det är lite för mörkt..." Men när lammen får komma ut och skutta så bjuder jag på "finare" bilder.
Så länge för ni nöja er med dessa:







Knasiga bilder blev det, men visst är lammen underbara! Hoppas att det blir fler!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad söööta!!!! Grattis!! :) Jag tror jag kommer förbi och tittar på dom en dag om det går bra! ;) <3

    KRAM

    2010-03-23 | 13:24:04
  • mormor säger:

    Vad söta! Inget fel på bilderna. Jag kommer och tittar på dom innan dom blir för stora.



    Kram mormor

    2010-03-23 | 13:40:12
  • Hedda säger:

    Vilka söta! Jag håller med mormor, jag tycker inte att det är nått fel på bilderna. :) Vi ses!

    2010-03-23 | 15:23:29
    Bloggadress: http://heddaslotter.blogg.se/
  • Freja säger:

    Åh sååå söta! Jättefina bilder ju! Man kanske kan få komma förbi i påsk o ta sig en titt på dom små ullisarna:D

    2010-03-24 | 11:11:55
  • Vidaridun säger:

    Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

    2011-02-24 | 08:00:44
    Bloggadress: http://vidaridun.blogstie.com

Kommentera inlägget här: