majjaeriksson

hallon

Kategori: Maja

Har just ätit hallon. Hallon är nog nästan det bästa jag vet, i ätväg. Nu är jag iallafall fylld med hallonenergi och ska försöka kolla igenom mina favvobloggar fort så att energin räcker till att plugga också. Nedan följer en bild på en tallrik där mina hallon nyss låg. Jag kan inte bestämma mig om bilden ser äcklig ut eller inte. Så, tycker ni att den ser äcklig ut så förstår jag och accepterar det fullt ut. Men ni ska veta att det inte var äckligt, det var underbart gott och det har gjort mig pigg och det som finns kvar är hallonsaft. Hihi. ;)



För er som blev äcklade kommer här en mer inbjudande bild, från google:


Ursäkta min konstiga energi, men vi säger väl att det är hallonen som talar. ;)

Ha det bäst!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hallonenergi var inte dåligt det! Nästan dopingklassat tror jag! :)

    Jag tyckte det såg äckligt ut, typ som något från en operation legat på din tallrik... :P BLÄÄÄ!

    2010-03-09 | 16:51:57
  • Anonym säger:

    Håller inte med min lilla syrra där... Jag tycker det såg gott ut! Kanske för att jag fick barndomsnostalgi av familjen Eriksson/Johnssontallriken där på bilden...

    2010-03-09 | 19:00:27

Kommentera inlägget här: