majjaeriksson

foton, gustav och greger

Kategori: Maja

Goddagens.
Vet ni vad jag gör? Det hoppas jag inte för det vore rätt otäckt. Jag beställer kort till framkallning. Det var länge sen, så många foton blir det och det tar tyvärr ett tag att ladda upp... Av någon anledning så går det mycket långsammare på fuji än på alla andra sidor... men men, jag sitter ju inte i sjön som man säger. ;)

Inga mer lamm än, men det dröjer nog inte länge för Snövit är väääldigt tjock nu. Just det, jag fick mig ett gott skratt när jag fick veta vad lammen ska heta. Det är ju inte vi som äger de och inte vi som döper de heller vill jag bara säga som en liten varning. ;) Jo, namnet på lammen ska börja på samma bokstav som mammans namn och hon heter Grållan så, lammen som föddes häromdan ska heta.... håll i er.... Gustav och Greger. Hahah. Gustav är gulligt, men Greger!? Hahaha, jaa, jag vet inte vad jag ska säga. Men som sagt min familj har ingentling med namnen att göra. ;) Haha.

Nej, nu ska jag väl vända mig till fujis hemsida igen.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hm, jag håller med om din skepsis rill namn... Greger känns något opassande på en jättesöt lammunge ;D

    2010-03-25 | 15:51:38

Kommentera inlägget här: