majjaeriksson

Bilder på födelsedagsbarnet

Kategori: Maja

Vi såg att himlen var rosa och sprang ut som små barn, jag med kameran i högsta hugg!









Syster<3

Denna tös och jag har även varit på godishuset idag. Det blev min debutkörning utan föräldrar! Lite läskigt var det, men bra gick det! :) Hihi.

Imorgon ska jag åka till skolan till åtta. Jag börjar 10.10, men jag ska plugga. Jag är så dålig på att göra det hemma... Det bästa är att Moa också ska vara där till åtta, det blir perfekt sällskap!! :)

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken gullig syster du har!!

    Tack för pluggsällskapet idag kompis! :)

    2010-03-08 | 17:52:32
  • tea säger:

    sv: tack snälla! :) kul att höra. himlen är så otroligt vacker på dina bilder!

    2010-03-08 | 18:19:04
    Bloggadress: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: