majjaeriksson

Bil och projektarbete

Kategori: Maja

Idag körde jag bil till och från skolan. Det kändes coolt, konstigt, vuxet och läskigt. Det gick bra också, jag sitter ju här, hemma nu. ;) Jag krockade inte en enda gång och jag fick inte ens motorstopp, eller jo, på parkeringen, men det gjorde inte så mycket. ;) Hihi.

Jag har skickat mitt projektarbete till systeryster idag. Det är dock inte klart än men jag tyckte att det skulle kännas bra om hon läste det och kommenterade lite. Ju mer hon kommenterar desto bättre kommer det kännas, konstigt. :P Jag hade tänkt skicka in projektarbetet på fredag, för de säger att det kan bli konstigt om man skickar det hemifrån och att de sen öppnar det i skolan. Men jag vet inte, just nu känns det som att jag inte kommer hinna bli klar och framförallt inte nöjd till fredag. Och då kan jag ju inte skicka in det när det är två dagar kvar. Så vi får se helt enkelt. Kanske blir det så att jag sitter här i panik på söndag kväll/natt vid elva tolv. Det måste vara inne på söndag kl. 00.00. Bara det gör ju att man blir alldeles nervös. Jaja, jag måste försöka hålla mig lugn nu. Ska surfa lite fort och sen ta tag i plugget igen.

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: