majjaeriksson

karta - check

Kategori: Maja

Hejsan bloggisar. Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bra. Jag njuter av mitt sommarlov samtidigt som jag emellanåt funderar lite på hur länge det ska hålla på. Jag menar, jag vet ju inte när mitt lov är slut, jag vet inte vad som händer i höst. Det är lite obehagligt. Överraskningar är ju trevligt, men denna är lite jobbig. Jag vill bara veta!!

Vad händer idag då? Hittills har jag inte gjort mycket; läst lite i skuggan, ätit makaroner och fiskpinnar, duschat och typ såna saker. Och nu sitter jag här. Vid tre ungefär kommer Anneli och då ska vi åka mot Mjölby och Maria. Vi har bestämt ett ställe där vi ska träffas och jag hoppas verkligen att vi hittar... åtminstone till Mjölby iallafall. :P Hahaha. Det tänkt att vi ska spela minigolf, bada och grilla i Mjölby. Det ska bli trevligt och mysigt och jättebra! :) Om vi hittar... Det oroar mig faktiskt lite. Men jag ska ta med en karta så Anneli får agera kartläsare. :P

Hihi. Det kommer bli en bra eftermiddag/kväll detta! :)

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: