majjaeriksson

Vänner igår, Shrek idag

Kategori: Maja

Igår njöt jag av en härlig kväll med två härliga vänner. Jag låter bilderna säga sitt:








Som ni ser åt vi mycket, väldigt mycket. Det var nog rekord. Men vi pratade också. Och skrattade. Och lyssnade på musik. Och kollade i studentkatalogen. Och hyrde film. Och såg på film; Det regnar köttbullar och Alice i Underlandet. Man skulle kunna sammanfatta kvällen så här: Jag hade det väldigt bra med två fina vänner.

Idag ska jag gå på bio med lillasyster och kusinerna. Vi ska se Shrek i 3D, det blir nog kul och coolt. Vi får se om det blir halv fyra eller halv sju, det beror lite på. Till kvällen blir det nog att glutta lite på bronsmatchen mellan Uraguay och Tyskland, jag tror och hoppas på Tyskland.

Jag njuter av mitt sommarlov, gör det ni också!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: