majjaeriksson

nu kör vi

Kategori: Maja

Idag har jag sparkat igång mitt nyttigare liv. Jag började med en tallrik yougurt med havrefras och hallon. Bättre än de där flingorna som kallas start, right?(de finns nämligen i skåpet, men nej, jag ska inte ta såna även fast de är delikata!) Och kolla så gott det ser ut:

Yougurt med havrefras och hallon, alltså!

Sen tog jag bilen till Fålehagen och så blev det jogga av. Dock var det mycket jobbigare än jag trodde att det skulle vara, och jag gick därför liiite för mycket. Men på torsdag är jag på't igen!

Det känns bra det här, hoppas att jag kan fortsätta att vara lite nyttig och häslosam. Igår pratade mamma och jag lite om godis, ni vet hur det är, ibland kan det blir för mycket av det goda. Men så vill jag inte att det blir nu. Så jag ska försöka att byta ut mitt lördagsgodis mot ananas och passionsfrukst och sånt smaskigt. Bra plan va!?
Hoppas att ni inte tycker att jag är för nördig, jag är bara pepp (vi får se hur länge det sitter i... ;)).

Ta hand om er!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: