majjaeriksson

inte det mest intressanta ni läst kanske men va tusan...

Kategori: Maja

Halloj i sommarvärmen. Snacka om att det är en fin sommar vi får njuta av, man blir ju helt glad i hela kroppen. Hihi. Idag har jag solat och badat. Precis som man ska på sommaren. Så jag är nöjd.
Imorgon ska jag till stan och köpa en extern hårddisk, jag tror iallafall att det var så det hette, på den ska jag lägga massa bilder sörrni. För om datorn kollapsar så finns bilderna kvar ändå, bra va!? Mormor ska också köpa en och hon vet hur de ser ut och var de finns så hon och jag ska gå och shoppa dom tillsammans. Jag är nästan säker på att Ellen och Hedda också följer med till stan. Och efter det blir det förhoppningsvis sol och bad igen.

Tack och adjö, fiskespö!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: