majjaeriksson

cant find the reasons for your actions

Kategori: Maja

Vissa dagar tänker jag att jag ska bli fotograf när jag blir stor. Men idag tvivlar jag på den saken. Pappa försökte nämligen lära mig massa saker om bländare och slutartid och dittan och dattan och jag fattade inte så mycket. Jag antar att jag borde läsa instruktionsboken och mina tre fina fotoböcker, men det är inte så kul. Jag tycker mest om att kolla på bilderna. Är jag ett hopplöst fall? Kanske. Men hur viktigt är det att man fattar egentligen? Vissa av mina foton blir jag faktiskt bra även fast jag inte fattar alla siffror och rattar! Jag tror att det viktigaste är att man går på känsla och har kul! Det andra tar jag tag i någon annan gång.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Helt rätt inställning!! Och jag känner igen det där med instruktionsboksläsandet, det är inte så inspirerende precis... ;) Men du kan bli proffs ändå, det tror jag, för det är du redan! ;)

    2010-07-07 | 19:32:15

Kommentera inlägget här: