majjaeriksson

Sunday

Kategori: Maja

Det är otroligt vad länge jag har börjat sova, till efter elva varje morgon. Det är inte bra. Man missar ju lite av dagen och så är det jobbigare att gå upp när det är dags för skola sen. Jaja, vad ska man göra? Det tar ju emot att ställa klockan på en söndagmorgon alltså. Fast halv elva skulle man ju kunna pallra sig upp... Hm, jag får fundera.

Vad händer idag då?
Jo, tanken är att kusinerna från Askersund ska dyka upp, eller iallafall minst Hedda. Så det blir lite mumsig kladdkaka här i eftermiddag.
Det är väl ungefär det, men jag ska försöka plugga lite också. Jag ska på riskettan imorgon så jag är ledig från skolan då. Och jag har fått i uppgift att skriva klart en gruppuppgift till dess. Så jag ska skriva klart den under dagen nu så att jag kan skicka den till en gruppkompis sen.

En lugn, men lite smått planerad dag alltså.

Ha en bra dag och tack för att ni läser. :)

Maja.

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Tack så himlans mycket!! :D



    Ha en fortsatt fin söndag och bra kommande vecka!

    Kram

    2010-01-17 | 15:42:53
    Bloggadress: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här: