majjaeriksson

Söndag

Kategori: Maja

Hej. Ställde klockan på 9.40 när jag gick och la mig för att inte sova hela dagen. Vaknade 9.30 och täänkte "Jag är trött, jag vill sova lite till." Stängde av alarmet och vaknade 12.15! Jag blev chockad när jag slog upp ögonen och blickade på mobilen. Ajajaj. Jaja, gjort är gjort.

Idag har vi bestämt helt klart att vi ska till Hundfjället runt pappas födelsedag. Vi kanske åker dit på lite olika dagar. För mig blir der nog kanske 17:e -21:a mars. Med tåg. Men vi får se. Ser framemot det, undrar om kunskapen att åka skidor sitter kvar i benen sen man var mindre!? Det var ju ett par år sen nu.

Kanske borde plugga lite körkortsteori, men det är inte ett dugg roligt.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Oj, det är inte ofta du sover så länge! Men var kanske behövligt! ;) (behövligt?-finns det ordet?)Vad kul att åka skidor!!!!! Men lite mindre kul med kkteorin, jag sitter också med den idag...

    2010-01-10 | 15:16:52

Kommentera inlägget här: