majjaeriksson

Snöstorm? Nej, tack!

Kategori: Maja

Vad gillar ni vintern? Jag är trött på den. Jag gillar inte det jag ser när jag blickar ut genom fönstret. Snöstorm. Usch fy nej usch och blä, säger jag om snöstormen. Ge mig vår! NU! Dagens snöstorm gör mig på dåligt humör.

Idag var en lång skoldag, 8-15.30.
Imorgon blir det ingen skola. Vanligtvis är det bara samhäll och projektarbete och imorgon blir det hemaarbete på båda delarna. Det blir skönt det. Men det finns såklart en hel del plugg att ta tag i här hemma, högen växer!

Maja.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Matheus hälsar att han oxå blir sur på det här j...la vädret:) Ha det bra i snöstormen! Kramar

    2010-01-27 | 17:40:35
  • mormor säger:

    Hallå Maja!



    Jag håller inte med. Jag tycker det ska vara vinter när det är januari- februari. Men jag behöver ju inte cykla till skolan heller, som tur är.

    Kram mormor



    2010-01-27 | 18:11:52
  • Maja säger:

    Kände att jag var tvungen att säga sanningen här: Jag behöver väldigt sällan cykla jag heller, så här i vintertid menar jag.



    Tänkte bara göra det klart. Så ingen tror att jag tar åt mig "äran" som jag inte ska ha. ;P



    Väljer att avsluta med två kramar, en till Lisa och en till mormor. <3

    2010-01-27 | 21:43:08
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Moa säger:

    Vintern är bra tycker jag, då kan ju vi åka pullka! Hihi! :)

    2010-01-29 | 22:09:02

Kommentera inlägget här: