majjaeriksson

Idag och helgen

Kategori: Maja

Guten Morgen. Ingen skola idag som sagt, skööönt. Men har en del att plugga, som sagt, oskööönt. Just i detta nu skriver jag ett mail till Jasmin (min tyska utbytesstudent, jag kände att jag inte kunde skippa namnet längre.) Sen ska jag beställa foton och sen drar pluggandet igång.

Imorgon är det fredag och det betyder skola till halv fyra.
Lördag betyder fika med Lollo och söndag betyder pulkaåkning med Moa. Det kommer bli en mycket bra helg! :)
Ska även köra mycket bil och plugga körkortsteori.

Nu ska jag övergå till att skriva tyska igen.

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra helgplan! Låter mysigt värre:)

    2010-01-28 | 21:28:59
  • Moa säger:

    Härligt att vara ledig! :) Jag ser fram mot helgen!! Hihi!!:)

    2010-01-29 | 22:05:03

Kommentera inlägget här: