majjaeriksson

Frukt och grönsaker är inte nyttiga, eftersom...

Kategori: Maja

God morgon eller God förmiddag, det beror ju lite på. :) Jag gick upp klockan tio och därför är det nog God morgon för min del. Ska ta cykeln till skolan så där vid kanske lite före tolv. Ska bara äta lite innan det och borsta tänderna, så jag har god tid på mig att slösa lite tid vid datorn. ;) Dock är min cykelnyckel försvunnen... jag vet verkligen inte var den är, jag har letat och letat. Jag får väl ta Ellens cykel igen, men så kan det ju inte vara hela våren. Jag får helt enkelt leta ännu mera.

Vad rör sig mer i mitt huvud? Jo, en klurig tyskuppgift. Jag ska prata om att Frukt och grönsaker är inte nyttiga, eftersom.... Så himla svårt! Jag vet inte vad jag ska säga, de är ju nyttiga liksom. Jag får väl fundera på det också antar jag.

Ha en bra dag så hörs vi när vi hörs.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: