majjaeriksson

En väntan, ett MVG och inget vettigt

Kategori: Maja

Väntar på att tyskan ska börja. Det är en och en halv timme dit. Verkligen jätte kul med väntan så här dags på fredagen. Men, det blir sista gången det, för från och med nästa vecka har vi lektion innan tyskan. Det känns bra.

Fick reda på resultatet på uppsatsen, nationella i svenska b. Jag fick.... *trumvirvel*.... MVG. Jag blev såklart mycket glad. Hihi. Skriva är nog lite min grej tror jag.

Halv fyra idag blir det helg för min del, det ska bli skönt. Detta var en lagom tuff vecka det här. ;)

Nu ska jag kanske eventuellt eller inte alls göra något vettigt.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    GRATTIS!!! Jaa, du är grym på att skriva du! ;)

    2010-01-08 | 17:49:03
  • mormor säger:

    Grattis!

    ja, vad var det jag sa! Du är jättebra på att skriva!



    Kram mormor

    2010-01-08 | 22:59:23

Kommentera inlägget här: