majjaeriksson

Bio och sen lördag

Kategori: Maja

                                       



Idag har Moa och jag sett Avatar på bio. Jag tyckte att den var bra. Den var otroligt bra gjord och spännande. Dock tycker jag att det tog lite lång tid innan man kom in i filmen ordentligt och så tycker jag att det var lite mycket krig. Det blir lite för mycket. Men det var bra, absolut. Att jag åt så lite godis under en så lång film är väl ett gott tecken iallafall. :)

Nu har jag sett lite Let's dance och lite Skavlan, trevligt.

Idag fick jag reda på vilken tysk utbytesstudent vi kommer få hit i april, dock bara ett namn, men bilder är tydligen på väg. Och en mejladress har jag fått också så man kanske skulle börja fila på ett tyskt mejl. :) Spännande, spännande.

Imorgon blir det nog att köra lite bil, plugga lite körkortsteori och plugga lite skolplugg och så bara ha en riktigt bra lördag!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack för en trevlig kväll kompis! :) Jag instämmer i din filmanalys! ;)

    2010-01-16 | 17:03:58
  • Freja säger:

    Visst var den bra!? Jag såg den i 3D, det var coolt:) Hoppas du mår bra Maja!

    2010-01-16 | 18:51:11

Kommentera inlägget här: