majjaeriksson

2010

Kategori: Maja

Den 1 januari 2010. Gårdagen var super. Härliga människor. Promenad i skogen. Korvgrillning i snön. Matlagning. Stjärtlappsrace. Tomtebloss. m.m. m.m. m.m. Jag tror att 2010 blir ett riktigt bra år! :)

Vad kommer hända 2010?

- Jag kommer ta körkort
- Jag ska se Buddy Holly the musical i Cloetta center den 12 mars
- Vi ska åka till Sälen
- Jag ska ha en tysk här en vecka i april
- Jag fyller 19 år den 13 april
- Jag ska bo hos en tysk, i Tyskland, en vecka i slutet av april/början av maj
- Jag tar studenten den 4:e juni
- Jag ska komma på vad jag ska göra efter gymnasiet och börja göra det
- Jag ska på hemligresa med mormor o c/o någon gång under sommaren

Det är väl ungefär vad jag vet och jag tycker att det låter super bra! Vad tycker ni?

Ha en bra start på året nu.

Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    god fortsättning på det nya året....o wow ..du verkar ha ett spännande år framför dej...!!km

    2010-01-01 | 17:42:45
  • Moa säger:

    Det låter superbra!! Lycka till med allt, jag hoppas du får ett superbra år kompis! :)

    2010-01-01 | 21:27:13
  • mormor säger:

    God fortsättning! Det blir ett händelserikt år. Härligt.

    Vi ses.



    Mormor

    2010-01-01 | 22:29:30
  • Tilda säger:

    längtar inför hemliga resan det är ju såå spännande!

    2010-01-05 | 17:57:05

Kommentera inlägget här: