majjaeriksson

Mycket plugg och fettisdagen

Kategori: Maja

Snart blir det mat här i huset. Lillasyrran har så smått börjat att exprementera ute i köket. Det kan bli vad som helst med andra ord, bu eller bä. Jag tror att det kommer bli gott. :)

När vi har ätit ska jag åka till körskolan, ska öva lite teori där, på datorerna. Jag har gjort ett litet schema för när och hur jag ska plugga körkortsteori, och förhoppningsvis ska jag hålla mig till det. Det krävs faktiskt lite planering, det är ju inte bara körkortsteorin som är viktig inom den närmaste framtiden. Jag tänker främst på projektarbetet, men också religionen, matten och... alla andra ämnen. Och framtiden, vad händer i höst?

Och ni, ni glömmer väl inte att det är fettisdagen idag!? Det har inte jag glömt, jag har redan ätit dagens obligatoriska semlor (två stycken).



Ta hand om er och fortsätt titta in här, jag blir glad!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Jag har redan ätit en semla iallafall, blir nog en till innan kvällen kommer anar jag, för det står tre stycken i kylskåpet har jag sett! :) Hihi!

    Lycka till med plugget! ;)

    2010-02-16 | 18:18:39

Kommentera inlägget här: