majjaeriksson

Fotografering

Kategori: Maja


Bordet utanför stallet mår nu sådär efter att snön från taket ramlat ner....


Elvis myste i mitt knä. <3


Dimmigt värre var det ute idag, inte världens finaste fotoväder, men jag fotade lite iallafall.


Mycket snö har blivit till mycket blöt snö.


Vattendroppe.


Lav.


Röda bär, säkert dödligt giftiga.


Drippe drippe dropp dropp.

Nu ska jag sätta igång med kvällsmaten.
Att laga mat är en bra sysselsättning, men jag hoppas allt på lite hjälp.

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilka jättefina bilder! (som vanligt) Fast ni behöver nog ett nytt bord till stallet;)

    2010-02-28 | 13:35:38
  • Moa säger:

    Vilka superduperfina bilder!!!

    Jag lagade mat idag och tycker inte alls att det var en bra sysselsättning, det skrällde och pangade och kokade över och hade sig i hela köket (okej nu överdrev jag liiite) men ändå! Inte alls kul! Pappa fick ta över!

    2010-03-01 | 20:37:00

Kommentera inlägget här: