majjaeriksson

Det rullar på

Kategori: Maja

Idag har det varit en lite tuff dag. Den började med en körlektion klockan åtta imorse. Den gick väl helt okej... jag närmar mig slutet. ;) Sen var det skola mellan 10.10-15.30. Klockan halv fyra tog Moa och jag bilen, ja ni vet, min vän Moa, hon får köra bil själv hon. Vi åkte och fikade och sen satt vi på bibblan och pluggade. När vi var klara med det köpte vi morötter. Hihi. ;) Och sen fick jag skjuts hem av min bästa vän. Tack för pluggsällskapet och tack för skjutsen!<3

Nu är jag hemma och ska snart laga mat till mig och lillasyster. Sen blir det väl lite mer plugg och tv-tittande.

Imorgon är det en kort skoldag. 8-11.30. När den är slut ska jag sitta kvar och skriva projektarbete och sen ska jag förhoppningsvis övningsköra med pappa innan mörkret faller. Jag behöver nämligen öva mig på att backa runt hörn. (Jag vet, jag förstår inte heller varför man ska kunna det!!!) Imorgon finns det även mycket tid för plugg vilket är nödvändigt i dessa tider.

Hoppas att ni mår bra allihopa.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack själv för trevligt sällskap! Jag tycker att vi var duktiga som pluggade så bra! :) Fast jag är fortfarande besviken på kvällsmaten...! :/

    2010-02-08 | 21:57:39
  • Freja säger:

    Vilken mysig dag!!

    2010-02-09 | 21:27:35

Kommentera inlägget här: