majjaeriksson

Bilder från i torsdags och planer för dagen

Kategori: Maja

Hellu. Godmorgon. Hej.
Tänkte ladda upp några bilder som jag tog i torsdags:











Det var lite kallare i torsdags när dessa bilder togs än vad det är idag. Det blir fina bilder när det är riktigt kyligt. Men annars kan det få vara slut på vintern snart tycker jag. Jag vill fota årets första blåsippor och små gulliga ulliga lamm nu istället, vinterfoton har jag så det räcker!

Vad händer idag tro? Jo, storasyster kom till Motala igår och hon åker hem imorgon. Så idag ska vi åka till typ Mantorp tror jag det är, till någon hästbutik. Och ikväll blir det nog bio tror jag. Jag och mina sytrar funderar på att se "Farsan", den verkar rolig och mysig tycker jag.

Hoppas att ni får en bra dag!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Finfina bilder som alltid:)Låter som en mysig dag!! Hälsa Lisa!

    2010-02-13 | 17:28:46
  • Lille säger:

    Mmmmm så fina bilder ... som alltid. du är riktigt duktig du. men nu vill jag, som du, se våren!! hoppas på många vårfoton sen ;) och jaaa jag ska ta hand om mig och rosen om du tar hand om dig själv :D

    2010-02-14 | 00:09:00
  • Moa säger:

    Superhärliga bilder som vanligt! ÄLSKA VINTERN!!! <3 <3 <3 <3!

    2010-02-16 | 18:20:48

Kommentera inlägget här: