majjaeriksson

Julafton - bildbomb

Kategori: Maja

På morgonen - hos farmor och farfar










På kvällen - hemma












Och avslutningsvis - alla mina julklappar (minus de jag redan visat som jag fick av Anneli och Moa)

Jag har som vanligt varit väldigt snäll detta år och därför blev det en hel del. Jag väljer att inte räkna upp sakerna, dels för att de är så många och dels för att jag inte vill missa att nämna någon fin liten klapp. Men ni ser ju själva. :)

Tack så hjärtligt alla inblandade för årets fina julafton och alla bra julklappar, TACK! :)<3

Ta hand om ute i stugorna!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Ser ut som att du haft en riktigt mysig julafton! Och många fina julklappar fick du ju med och det var du värd så snäll som du har vart, det kan jag intyga!! :) Hihi! Vi ses snart! ;)

    2010-12-26 | 16:52:49
  • faster säger:

    hahaha kul med bildbomb!!

    2010-12-26 | 21:39:30

Kommentera inlägget här: