majjaeriksson

bloggbloggbloggblupp

Kategori: Maja

Hej. Egentligen skulle jag ha börjar promenera mot tåget nu, men jag tänkte att jag prövar att cykla vid halv tio istället. Tåget går ju ändå halv elva så även om jag ramlar sjuttiofem gånger så hinner jag säkert.

Men, nu över till anledningen till varför jag ville skriva ett litet inlägg såhär på morgonkvisten. Jo, igår fick jag ett sms av min bästis som löd såhär: "Hej! Hoppas du inte sover! Kolla in www.vagentillhippologen.blogg.se om du vill nån dag. :) kram" Gissa om jag blev nyfiken. Först tänkte jag att antingen handlar det om kursen hon ska gå eller så är det något helknasigt. Men när jag nästan hade somnat tänkte jag: TÄNK OM HON HAR STARTAT EN EGEN BLOGG, ÄNTLIGEN! Och så kollade jag nu och så var det så! Så jag tycker att ni trycker på länken ovan, NU! Kanske speciellt ni som är intresserade av hästar och dylikt, för det är det bloggen kommer handla om, mest. Men alla kan kolla in för den där tjejen kan verkligen alla lära sig något av, hon har något speciellt!

Nu ska jag bläddra igenom lite bloggar innan matlådan åker ner i ryggan!

Ha dé!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja ja! Kolla in den bloggen, jag kan varmt rekomendera den!

    2010-12-14 | 20:23:07

Kommentera inlägget här: