majjaeriksson

roadtrip with friends

Kategori: Maja

Idag har jag blivit ännu en fin dag rikare. Jag har ju, som ni kanske redan vet, varit ute på roadtrip tillsammans med mina vänner Kajsa, Lovisa, Tobias och Robin. Målet var Södertälje, Tom Tits, och där hamna vi också (tur va!? :O ;)) 

















Idag har jag kommit två på citat som jag ska trycka på en t-shirt; på framsidan ska det stå: Jag är en stolt pensionär och på baksidan Jag är besviken som person.
Jag är rädd att det är för internt för att ni ska skratta lite eller ens fnissa, men jag tycker att det är klockrent! Hahaha

En bra dag har det varit som sagt, morgondagen är tom på planer men det känns bra för sen händer det grejer igen!

Vi hörs.

Maja.

Kommentarer

  • L säger:

    du skulle sagt till så hade jag kommit och morsat :D

    2010-08-18 | 22:31:52
  • kajsa säger:

    puss!

    2010-08-19 | 12:49:08

Kommentera inlägget här: