majjaeriksson

promenad och lite planer

Kategori: Maja

Hej. Nu har Selma och jag varit ute på promenix. Bilden nedan är dock från igår;


Här kommer lite planer för kommande dagar:

Tisdag - Jag ska klippa mig. Jag har aldrig gillat att sitta där hos frisören och tvingas stirra på mig själv i spegeln. Men jag inser att kalluffsen måste klippas emellanåt och nu är det dax.
Jag och Anneli ska åka till Söderköping/Smultronstället. Det ska bli riktigt trevligt och gott!

Onsdag - Moa och jag ska göra en liten utflykt till Omberg. Vi tar med oss kamerorna, laxsallad oxh lite kex. Vi kommer få det riktigt bra! Håller tummarna för vädret bara!!

Torsdag - Jag tar tåget till Örebro tillsammans med Lisa och Matheus. Syftet är att Lisa ska visa mig hur man åker tåg och typ vilken buss jag ska ta till universitetet. Och så blir det nog lite shopping. Jag skulle behöva ett par jeans.

Fredag - tomt.

Lördag- Söndag - Ellen och jag tar röda faran och kör upp till kusinerna i Askersund. Vi passar på att spendera lite tid med våra mysiga kusiner när deras föräldrar är på party.

Måndag - Svenskan i Örebro sätter igång!! Spännande, bra och läskigt!

Det känns helt okej att det kanske inte händer så jättemycket idag! ;)

Och ni ser ju att ni måste fortsätta att titta in här; ni vill ju veta vad jag väljer för smarrig glass imorgon, vad Moa och jag får för väder på onsdag, om vi kommer till Örebro på torsdag, vad vi hittar på i Askersund på lördag-söndag och hur jag/om jag överlever måndagen!

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Kul att du trivs med Selma!



    Vilken bra vecka du får till det är dax för Selma igen på fredag.



    Mormor

    2010-08-23 | 22:53:56

Kommentera inlägget här: