majjaeriksson

gränna med favvosar

Kategori: Maja

Idag har jag varit i Gränna med mina två favoriter; Moa och Ellen.

Det här var det första vi möttes av, vi tänkte gå in och be om ett skägg...


Moa och jag provade en rolig gunga


Ellen och Moa


Ett fint hus med roliga växter


Snygga klubbor


"Ni ger mig hopp"


Det var fint i hamnen


Vill du ha skaldjursröra? Eller kanske kycklng öra? Hihi


Fina tjejer som väntar på mat


Min mat (bakad potatis med kycklingRöra)


På hemvägen stannade vi i Ödeshög och gick på toa och åt glass




Vi har haft en underbar dag!!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken underbar dag med fantastiskt roliga skyltar!! Ni är roligast o skönast!!

    2010-08-12 | 17:09:27
  • Moa säger:

    Tack för en superduper rolig dag!!! Ni är bäst!!!! :) :) :) KRAM

    2010-08-12 | 19:38:05

Kommentera inlägget här: