majjaeriksson

För säkerhetsskull

Kategori: Maja

Jag vet att jag sa att jag skulle höra av mig imorgon innan vi åker till St.Anna men när jag nu satt här vid datorn så började jag tänka att jag kanske inte hinner det. Jag tror att jag gör det men jag är inte helt säker. Och det kändes inte bra så då tänkte jag att jag bara var tvungen att skriva nu ikväll. Så här kommer det:
Det har varit en bra dag idag. En seg morgon. En fin lunchstund på stan med Anneli. Tack Anneli! Och en löparrundan till Boren och därmed ett dopp. Och nyss taco. Jag har också fotat liiite idag:






Så, det var ALLT för idag. ;) Jag lovar inte att jag hör av mig imorgon för vi åker klockan 11 och innan det måste jag jogga och jag har inte börjat packa än... Så, så är det. Men vi hörs på tisdag kväll, det lovar jag! :)

Ta hand om er.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilka fina bilder! Det låter som en härlig dag och vad duktig du är med joggingen! Vi kanske skulle springa tillsammans en dag? Eller bara promenera? :)

    2010-08-12 | 19:34:40
  • Anneli säger:

    Tack själv =)

    2010-08-13 | 14:35:36

Kommentera inlägget här: