majjaeriksson

vad vackert väder det är!?

Kategori: Maja

Hej på er. Mår ni bra? (Jag förväntar mig inget svar, jag är bara artig). Jag mår bra. Fikade med Anneli efter skolan, trevligt, trevligt. Sen tutade jag hem och har suttit här ett tag... Konstigt väder det har varit idag - snö, regn, sol, inget. Väldigt mysko.

Jag ska försöka ägna mycket av kvällen åt plugg. Det är nämligen prov imorgon, prov på Sveriges ekonomi. Tjena, jag är verkligen helt borta på den fronten och inte mycket vill fastna där uppe i hjärnkontoret. Men jag ska försöka och jag ska göra mitt bästa! Imorgon hade jag också tänkt åka till Omberg med Moa och Ellen för att fota lite. När solen gick ner över vattnet... men vi får väl se vad vädergudarna tycker om den planen.

Det var allt för nu. Take care!

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: