majjaeriksson

Helgen är här

Kategori: Maja

Nu är det fredag och helg. Jag cyklade till skolan imorse. Trotsade bilen som stod så fint bredvid cykeln och trampade iväg, det kändes bra! Mamma hämtade mig klockan halv tre i skolan och då var det dags för lite ärenden.
- Vi växlade pengar, svenska kronor till euro.
- Vi hämtade mitt körkort (det var väl på tiden va!? ;))
- Vi köpte present(er) till mormor som jag inte kan avslöja här...
- Och vi handlade mat. Och nötter.
Så nu sitter jag här och äter nötter, gött!
Och det är väl ungefär det jag ska ägna min fredag åt hade jag tänkt... eller kanske inte bara sitta och äta nötter, men nästan. Inga stora planer iallafall.

Imorgon kommer bli en bra dag. Ellen och jag ska till Vadstena med moster och kusiner. Vi ska bl.a. kolla när Hedda spelar match. Jag ska heja så att de vinner(Heddas lag såklart!) Senare sen ska vi fira mormor som har födelsedag imorgon. Det kommer bli en trevlig dag.

Söndagen lär jag få ägna åt packning och mentalförberedning för på måndag är det Tyskland som gäller. Jag är nervös. Men det kommer nog bli en riktigt trevlig vecka!

Vi hörs senare eller imorgon eller nått.

Maja.

Kommentarer

  • Hedda säger:

    Det kommer bli riktigt skoj! :D

    2010-04-23 | 17:27:10
    Bloggadress: http://heddaslotter.blogg.se/
  • mormor säger:

    Så synd att du inte försa dig!



    Mormor

    2010-04-23 | 18:16:39

Kommentera inlägget här: