majjaeriksson

Two days

Kategori: Maja

Igår:
Skola 11.10-13.20. Samhällskunskap - lyssna på redovisningar. Naturkunskap - laboration.
Cyklade hem.
Datanörda lite grann.
Pluggade. Förberedde redovisning (naturkunskap+religion)
Spelade Rummel & Rabalder på datorn. (Vilket kan låta lite fjantigt, men det fjantigaste var att jag svor lite för mig själv när jag inte kom med på lista, haha)
Övningskörde med pappa (Jag måste öva på att starta, haha)
Lagade och åt taco.
Såg Sverige-Malta matchen (Var nervös, utropade saker som: "Gör nåt!" och "Akta!")
Såg Idol och firade 090909 med chokladpuddning och grädde.

Idag:
Skola 10.10-13.20. Samhällskunskap - lyssna på redovisningar. Projektarbete - "VG- MVG- varning". Naturkunskap - redovisa och lyssna på redovisningar.
Cyklade till stan med Lovisa. Pratade om allt från gamla minnen till draget. Fikade på lite macka och pratade ännu mer. Cyklade sida vid sida tills våra vägar skiljdes åt.

Nu: Är jag hemma. Känner mig glad efter dagens skoldag och fikat med Lovisa. Vi är så lika på något sätt, Lovisa och jag, förstår varandra så bra och har så mycket minnen tillsammans. :)

Maja.

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Maja<3

    2009-09-10 | 21:51:49
  • Tilda säger:

    hejsan!

    visst var du den först twilight boken?

    skulle inte ag kunna få låna den av dig är så nyfiken på dom!

    om du inte har den utlånad till någon annan kan du väl ta med den på söndag, jag kommer nog inte hinna komma men mamma och gusten kommer =)

    2009-09-11 | 14:01:10
  • Maja säger:

    Tilda: Självklart kan du låna den, du får låna allihop i vilken ordning du vill ;)

    2009-09-11 | 16:40:38
    Bloggadress: http://majjaeriksson.blogg.se/
  • Moa säger:

    Låter som två utmärkta dagar:) Gillar "matchkommentarerna" dom är så du!!:)

    2009-09-12 | 17:48:57

Kommentera inlägget här: