majjaeriksson

"Smått" deprimerad

Kategori: Maja

Jag känner mig deprimerad. Men för att det inte ska låta värre än det är så säger vi "smått" deprimerad. Anledningen/anledningarna?
1. Jag har inte läst historian än, jag vill läsa den, men vet att ingenting fastnar i min lilla hjärna, och tänker man så så fastnar absolut inget!
2. Jag ska till tandläkaren imorgon (2 gånger!) för att ta bort tandställningen, jag kommer ha fula fläckar på tänderna för att jag aldrig borstar ordentligt.
3. Jag borde ha gått till körskolan för lääänge sen.
4. Jag borde ha gått till optikern.
5. Jag har ingen att krama på, förutom min gosedjurs groda.
6. Jag har inget att göra i helgen.

= Jag är "smått" deprimerad.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    Men Maja då!!sänder en bamse kram från oss i Älvan!

    2009-09-18 | 09:32:42
  • mormor säger:

    Oj,oj det gör ont i "gamla"mormor. Det blir nog snart en bättring.

    Många kramar mormor

    2009-09-18 | 18:55:49
  • Moa säger:

    Min lilla kompis!!! Det där ordnar sig ska du se! Jag vill inte att du ska vara deppig, jag vill att du ska vara GLAD! Fast vet du jag tror att det är bra att vara lite deppig ibland för då känner man sig så glad när man väl är glad igen!:)

    2009-09-20 | 17:50:57
  • Moa säger:

    Förresten ¨så drar vi till körskolan den här veckan som kommer NU! ;)

    We can do it!!!

    2009-09-20 | 17:51:48

Kommentera inlägget här: