majjaeriksson

Irriterande

Kategori: Maja

Jag vaknade tio i åtta. Varför? Irriterande. När jag ska gå upp på morgonen då det är skola är jag trött, väldigt trött. Ni vet, ibland funderar man seriöst på att ligga kvar bara för att täcket är så varmt och för att huvudet ligger så perfekt på kudden. När sen helgen väl kommer, då kan man vakna av sig själv huxflux före åtta, fast det inte finns någon anledning alls till att gå upp så tidigt, och så kan man såklart inte somna om. Irriterande.

Lisa är i Motala, vilket är mycket trevligt. Så idag ska vi åka till travshoppen. Inte för att jag måste följa med, men varför inte? Senare blir Lisa firad, då hon inte kommer hem nästa helg då hennes födelsedag är på riktigt.

Jag och Lisa för ett tag sen. ;)


Ha en trevlig dag!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    ÅÅÅ visst är det typiskt, när man får sova så vaknar man och när man ska vakna så sover man!!!

    Men bra att du följde med till Travshopen, mycket trevligt där må jag säga, och där var ju även jag denna gång!!:) Konstigt att man träffas där av alla ställen;)

    2009-09-12 | 17:46:47

Kommentera inlägget här: