majjaeriksson

Söndag

Kategori: Maja

Fredagen hos Wiks blev riktigt mysig, god mat och mycket skratt. Dock blev Moa, jag och Ellen lite trötta framåt natten så vi låg mer eller mindre däckade i soffan, men även en sån sak är ju bättre om man är fler. Hihi. Vi åkte hem vid ett-tiden.

Igår hände väl inte så överdrivet mycket i mitt liv. Sov rätt länge. Slappade. Pluggade lite grann. Slappade lite till. Gosade med Elvis. Handlade mat med mamma. Åt taco. Såg lite Körslaget på tv. Åt Riesen. Såg lite Robins. Åt turkisk peppar. Såg lite Skruva den som Beckham. Gick och la mig och somnade nog ungefär direkt.  

Idag vaknade jag klockan åtta, blääää. Halv tio är lagom att sova till tycker jag, men jag vaknade åtta.:( Så, efter att ha försökt somna om, men blivit trött på att snurra runt i sängen, satte jag mig här, och här har jag suttit i 37 minuter nu. Idag ska jag nog övningsköra, min första körlektion på trafikskolan är bokad till den 20:e. Och plugga ska jag också göra idag. Låter det kul!? Inte så värst va, men så är läget iallafall.

Elvis:


Hoppas att ni får en bra söndag.

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    :)

    2009-10-11 | 18:11:59
  • mormor säger:

    Hallå!



    Hoppas det gick bra bakom ratten!



    Mormor

    2009-10-11 | 19:49:53
  • Freja säger:

    Din katt är olagligt söt.

    ;)

    2009-10-11 | 19:57:55

Kommentera inlägget här: