majjaeriksson

Selma och IKEA

Kategori: Maja

Godmorgon.
Vill börja med att tacka för kommentarerna, det värmer mer än vad man tror att få en liten komplimang då och då, tack!

Jag har just varit ute på en promenad med Selma:

Gullig va!? Är nämligen lite hundvakt, det är mys. När jag åt frukost så satt hon och granskade mig noga för varje tugga jag tog, liite obehagligt. Hihi. Men nu sover hon så gott i mammas och pappas säng, hoppas det är okej!?

Efter att mamma har slutat idag så ska vi dra till IKEA och även Hööks där vi skulle shoppa något till Lisa. Så det blir nog en bra eftermiddag/kväll.

Nu sitter jag här och lyssnar på radio, radio är en så himla bra uppfinning tycker jag! Jag gillar radiomusik, att man lär sig alla låtar och kan sjunga med i de flesta. Och så är det också kul att lyssna på de som pratar, det ger lite inspiration på något sätt. Tummen upp för radion!

Ha en bra dag ni, så hörs vi!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken härlig dag!! Jag tror att ni kommer köpa ridstrumpor på HÖÖKS idag! ;)hihi!

    2009-10-27 | 22:08:27

Kommentera inlägget här: