majjaeriksson

Planerare number one

Kategori: Maja

Uppsats var det idag. Jag skrev om ensamhet. Jag tror att det gick bra. Jag hoppas att det gick bra.

Imorgon bitti är det körlektion nr.4 som gäller, just nu ser jag inte alls fram emot det, men så är det ibland.

Imorgon efter skolan ska jag vara i miniaulan, för att få information om rapportskrivning, det kommer förhoppningsvis vara nyttigt och bra.

På fredag slutar jag klockan tolv, men ska nog vänta på Moa som slutar tre. Jag har ändå mycket plugg (projektarbete om kvinnohistoria, historie arbete om berlinmuren, tyska arbete om bröderna Grimm och tyska översättning) så nog kommer jag ha att göra alltid. När Moa har slutat ska vi till trafikskolis och testa vad vi kan efter teorilektion nr.1 som var i måndags.

På lördag ska jag äta pizza och gå på bio (Twilight- New moon) med Kajsa och Lovisa.

Låter det bra? Jag tycker att det känns bra!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det låter utmärkt!

    See you in the miniaula tomorrow!!:)Och innan dess lycka till på körlektionen!! :)

    2009-11-18 | 17:44:34
  • Freja säger:

    Låter ju super det! Du är så duktig!

    2009-11-19 | 15:37:48

Kommentera inlägget här: