majjaeriksson

Lång dag

Kategori: Maja

Ja, det känns som om denna dag har varit ovanligt lång. Känner mig lite sådär, antagligen beroende på vaccineringen igår, armen gör ont och så är nacken och ryggen lite knepig. Men imorgon tänker jag allt vara på topp! Det vankas nämligen uppsatsskrivning i fem timmar. Sen om man sitter kvar hela tiden ut är väl en annan femma, men jag siktar högt och då blir det väl inte att man lämnar salen i första taget. Jag ska ta med mig dricka, clementiner och marabou digestive för att hålla energin uppe, så det kommer nog gå vägen. Ni kan ju hålla en tumme eller två för mig. ;) Innan jag släcker lyset nu ikväll så ska jag läsa lite om vad man ska tänka på när man skriver uppsats och så ska jag försöka läsa lite så jag får inspiration också. Och drömma, såklart, drömma om något riktigt spännande och fint som har med relationer och starka band att göra.

Jag känner för att fota, dock har det varit lite risigt väder för det den senaste tiden, men det kommer väl en vändpunkt när man minst anar det.

Ha det bra hörrni.

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: