majjaeriksson

Gomorron, gomorron

Kategori: Maja

Nu är det lördags morgon, det gillar jag. Fast bäst av alla dagar och tider gillar jag fredags kvällar, då har man heela helgen framför sig. Idag ska mamma och pappa åka till Växjö, Lisa ska tävla imorgon. Så idag och imorgon blir det bara Ellen och jag. Och med tanke på att varken mamma eller pappa läser detta så vågar jag säga att det ska bli skönt, Ellen och jag ska svulla onyttigheter! Haha ;) Men så måste vi ju ta in hästarna och ge de käk ikväll med och ta ut de imorgon, som tur är räcker det med att gå upp klockan åtta imorgon (det känns bättre än kl. 6 iallafall)

Annars kanske jag måste plugga idag. Känns som om man pluggat rätt mycket ett tag, men läxhögen verkar inte krympa det minsta. Det tar vi tag i idag! Sen känner jag för att fotografera också, vi får se om vädret tillåter...

Ha det jätte bra.

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Men mormor läser! Ha en skön lugn helg!



    2009-11-07 | 23:29:16

Kommentera inlägget här: